Idén is kerékpáros vándortáborban jártak az ádámosok

A Vegyész RCK támogatásával 2020-ban is kerékpáros vándortáborban vehettek részt az Ádám Jenő Tagiskola tanulói és tanárai. Máthé László testnevelő, klubunk utánpótlás-edzője adott élménybeszámolót a hatnapos túráról, melyet alább olvashatnak.

A Kazincbarcikai Pollack Mihály Általános Iskola Ádám Jenő Tagiskolájában három éve hoztuk létre az „Ádámos bringások” csoportot. A kerékpározás népszerűsítése mellett a közösségépítés volt a fő cél. A Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ) szervezésében és támogatásával az idén már harmadszor sikerült részt venni a kerékpáros vándortábor programban.

A Dél-Bakony elnevezésű tábor június 27-től július 3-ig tartott, melyen Máté Zsolt és jómagam irányításával 18 fő vett részt. A szálláshelyeken (Nemesvámos, Balatoncsicsó, Nemesvita) két-két éjszakát tölthettünk el. A Balaton északi partján, elbűvölő dombvidéken bringázhattunk, háromszor (Káptalanfüred, Zánka, Balatonederics) is fürödhetünk a „magyar tengerben”. Bejárhattuk a különleges hangulatú Káli-medencét, megcsodálhattuk a kőtengereket, és számtalanszor szép panorámával tárult elénk a Balaton, sőt Keszthelyen még sétahajókázttunk is. A Balaton-felvidéki Nemzeti Park tájain, a Keszthelyi-hegységben és a tó partján sok érdekes, értékes és élménydús hely várt ránk. Ha már ott voltunk, a standröplabda pályák adta lehetőséget is kihasználtuk, a résztvevők közül ugyanis 10 fő kötődött a kazincbarcikai röplabdázáshoz edző, szurkoló vagy játékos minősítésben.

Örömünkre szolgált, hogy nem csak a röplabdázáshoz kötődő diákok és felnőttek játszották kikapcsolódásként a strandröplabdát, hanem a többiek közül is szívesen bekapcsolódtak a játékba. A hat nap alatt (az utolsó nap már nem tekertünk) közel 250 km-t tekertünk le. Eközben jó kis csapat kovácsolódott, és közben többen megszerették a strandröplabdán keresztül a röplabdát is. A hazautazás napján Gyenesdiásra strandolást terveztünk. Sajnos a strandon nagy szél és másodfokú viharjelzés fogadott minket, ezért már nem fürödhettünk a Balatonban. Itt a négy kiváló minőségű strandröplabda-pálya adta lehetőséget próbáltuk kihasználni.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Kerékpáros táborban 🚴‍♂️ jártak az Ádám Jenő tagiskola diákjai a Vegyész támogatásával. A több röplabdást 🏐 is soraiban tudó táborozók rengeteg élménnyel gazdagodtak Máthé László és Máté Zsolt testnevelők/edzők felügyelete alatt.

VRC Kazincbarcika (@vrckazincbarcika) által megosztott bejegyzés,

Köszönettel tartozunk a VRCK-nak az utazásban tett támogatásért. Bízok abban, hogy az „Ádámos bringások” csoport jövőre is részt tud majd venni a MAKETUSZ és a VRCK támogatottságával a kerékpáros vándortábor programban.